sundhammar here i come!

hej!

imorgon (måndag) så skall jag på läger i sundhammar.
skall bli kul.
fast detta är ett kort läger, tills på onsdag...
men men hoppas att det blir kul iaf?!
vera skall också dit.
och jag skall ta massa kort!
kanske tar ett kort på natten när vera ligger och sover???
hahahahshahahahaahah
neej så taskig skall jag nt vara, men kanske på någon annan???

midsommar är ju typ på fredag elr lördag??
tror jag??
hahahaha
aa iaf så skall min kusin och min moster komma dagen efter midsommar!?
för jag råkade kolla och säga att det var den 26!
och såklart var det den 25!!!!!!!!!!!
så de kommer en dag efter!!!
nt så bra men då har jag ju nästan hela veckan bokad!!!


jag gör ett snabbt inlägg innan jag sticker imon


puss love you!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0