SOMMARLOV!!

idag började jag klockan 09.00 och slutade typ vid halv elva.
för det var skolavslutning.

Först så pirrade det i magen, men sen så var det inte så pinsamt.
men det var några tjejer som skulle läsa en dikt eller en tjej.
och så först så när hon skulle läsa var microfonen av!
så hon satte på det, pinsamt.
sen när hon skulle läsa om så tappade hon microfonen på marken!!
asså omg va pinsamt...

HAHAHAHAHAA typ ALLA började skratta!!

men iaf så nu är det sommarlov i 2,5 månader!
så himmla skönt är det!!!!!!!


men om ni undrar vad jag hade på mig så hade jag

vit kläning- gina tricot

vita tights- kmr inte ihåg

vita klack skor med blomma på- skorett

jeans jacka- h&m

halsband - gina tricot

armband- bik bok

lägger ut bilder sen för jag orkar nt just nu hahhaa
nu skall jag göra någonting hejdå sålänge

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0