Nationaldagen

Hejj alla mina få bloggläsare.
Idag är det ju den 6 juni, vilket betyder nationaldagen (sveriges)
Men bara så att alla vet så bor jag mittimot bohus fästning.
Och idag när det är nationaldagen så är timotej där, och sjunger.
De som inte vet vem de är så var de med i melodifestivalen i år.
Men aa det har vart parad också, samma varje år hahaha suck.

Så jag, mamma och james inte pappa skall åka till liseberg idag!!!
HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAH
väldigt kul, slipper vi höra timotejs hemska röster, hahahahahahah.
vet ni att jag skall åka uppsvinget!! hahah hur vågar jag??
Men nu vet ni iaf hur min dag ser du.

dagens kläder+hår+ ansiks utseende stavningen??

kläder:

shorts (jans)- piraia

t-skirt - jc

blommig tröja - cubus

hår:
 
plattat men uppsatt i tofs

toffsar - bik bok

ansikte:

blå maskar - isadora


Just det i halmstad köpte jag nya guldiga sandaler och guldiga örhängen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0