mammas pojkar

för alla er som kollade på programmet ''mammas pojkar''
så vet ni kanske att kissie, den kända bloggaren var med..?
Hon dejtade ju Boby.
för de som nt kommer ihåg vem det var så var det han med den
as störda mamman...
men iaf för er som kanske inte har sett kissies blogg så kan ni gå in på
eller bara trycka på länken här nedanför.
www.kissies.blogg.se   

Men aa det var det jag ville skriva just nu.
för jag satt och läste hennes blogg och läste att hon skall typ öppna en nattklub med boby.
Det kommer ett natt inlägg också, så ni behöver nt oroa er... XDXDXDXDXDXDXDXDXD
jag skriver om några timmar som sagt..
ha det bra så länge, käka godis eller kanske baka en kaka och nnjut av sommarlovet så
länge det nu varar (HAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA).

Men ha det BRA  som jag redan har sagt och jag bloggar sen, hahaha kan nt sluta skriva.
pöss pöss puss puss lol lol

XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0