Ingen liseberg :(

Hej bloggen
det blev ingen liseberg...
För mamma och pappa typ bråkade och så åkte vi inte dit.
Men vi skall åka efter skolan i mon så det gör inget.
Har typ inte gjort nåt idag, cyklat med mamma och james och ätit på resturang, (pizza)
Så det var kul och gott.
Men blir så sjukt förbannad!!!!!!
för min bror vissade ett youtube clip till mig.
och det var en 2 åring i indonesien som rökte!!!!!!
ärligttalat! hur j**vla sjuk i  huvet får man vara som förälder.
HHan rökte 40 ciggareter om dagen!!
ASSÅ 2 år!!!
OCh han e så liten så han fattar ju inte ens att det är faligt eller vad det är typ.
Och det värsta är om de tar ciggareterna från honom eller att han inte får röka sina
ciggareter så slår han huvudet i väggen och blir as arg!
och så har han blivit as tjock från de också.

Men gå
1. in på youtube.
2. skriv in : 2 åring som röker.
3. klicka på det video clipet som det är en tjock bebys på
4. kolla.
5. kommentera på min blogg hur jävla sjukt det är!!!!!!!!
NU skall jag gå och göra någonting hahahaaha
hejdå
pusss


puss
och puss!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0