home sweet home

Nu är jag hemma, från lägret.
det har varit kul och så.
så här kommer ett långt inlägg, så ´var nt trötta om ni skall läsa detta!


måndag dag.1:

rese dagen, alltså vi kom dit ca 11.00.
man fick kolla runt i stugan vi sov i.
och sedan åt vi lunch och ca en timme senare gick vi ner till stranden,
och man fick bada elr göra vad man ville.
när man kom hem fixade vi våra rum eller tälten som man fick sova i utomhus.
sen god natt...

tisdag dag 2:

först när vi vaknade spelade vi spel och sedan åt vi frukost.
efter det väkte vi några killar som skulle börja 7:an som också var
med på lägret, för att klockan var redan 10.07...
sedan fick man prova på att dyka under vattnet med luft- dunkar.
och man skulle andas luft under vattnet.
efter det så gjorde vi sundhammar- kammpen som det hette,
och det var olika stationer man skulle klara tillsammans med sitt lag som de hade bestämmt.
efter kampen så var det disco, som disco lägret hade fixat.
discot var nt så kul men men...
och sen  efter att vi hade varit på discot lite så gick jag och vera in till vårat rum och
pratade om mkt olika saker.
godnatt...

onsdag dag 3:

idag är det onsdag och det var sista dagen på lägret.
jag och vera vaknade typ 08.15.
nästan exakt när vi hade vaknat gick vi upp och ur våra madrasser och åt
frukost helt själva.
sedan gjorde vi oss i ordning och packade allt, t.e.x :
luftmadrass, kläder,skor,bikini,handuk, osv
när vi hade packat klart gick jag och pratade med några andra tjejer som var på lägret.
efter det gick vi ner till stranden.
sedan när vi kom hem så tog vi ut alla våra saker och gick på bussen.
när vi var framme vid bussstationen kom veras mamma och hämtade oss.
såå nu är jag HELT slut för vi sov inte så bra på nätterna
bilder kommer sen för jag orkar verkligen nt lägga in de på datan nu

puss puss
hoppas att ni orkade läsa allt nu
HAHAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: wilma

du verkade har jätte roligt!! :)<3

2010-06-23 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0