hej hopp har varit på

Hej hopp har varit på alice kalas.

Idag kom jag hem från halmstad.
efter som jag hade varit där igår och idag.
Men jag kom ju hem typ klockan 14.00 på en fredag, när alla i kungälv
typ hade tagit studenten.
Så aa det blev mycket skrik och visslande.
Men jag hade ju inte köpt någon present till alice så jag, wilma och emelie
gick och köpte några snygga rosa, svarta solglasögon.
Hon gillade de så som jag uppfattade det.

Var supper kul på kalaset eller kanske man skall säga party nu när man håller på att bli tonåring??
 var där sedan 18.00-21.00 så nu skall jag gå och äta en macka
eller kanske det blir två??

lite bilder..







hahaha nya shorts ser ut som jag har as stora ben!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



'hihihi lite mörkt i rummet men ändå








HAHAHAHA snyggaste bilden den får ni

Nu ska jag äta bye och pussssssss

på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0