God morgon!

God morgon.
vaknade nästan för en timme sen alltså 07.50
Jag vaknade genom att min bror stog och bankade
på dörren och väntade på att bli insläppt, för att
någon hade låst dörren och han hade ju ingen nyckel
(DUMT)
Men men har kollat på biggest loser på 5: an och
snart så skall jag äta frukost, väntar bara för att det
skall bli klart...


Det blev inget kvälls inlägg igår.............................
Och ni kanske undrar varför jag inte skrev något??
Och om jag skall vara helt helt ärlig så är anledningen
att jag inte skrev igår var att jag helt glömmde bort det!



Ikväll blir det bio tror jag.
i bergakungen eller hemma i kungälv på biotrappan??
Men om vi skall se på bio så hoppas jag nog att det inte blir
princ of percia eller robin hood??!
Nej nej inte sånt skräp
Om jag skulle välja så säger jag tjej filmer eller helt
klart en komedi.
HAHAHHASSHSHSAAHAHHAAHAH
Nej nu skall jag ju inte snacka dåligt om de andra filmerna
men de verkar helt enkelt inte min stil...
HAHAHAHAAHHAAHHA, skit va jag låter soom en vuxen!!


Aja men nu måste jag äta frukost för jag är as HUNGRIG!!!
väntar bara att det skall bli klart, för pappa gör åt mig
hahahah jag är sååååååå lat!!!


Men hejdå


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0