borås

 FÖRLÅT för det dåliga uppdateringen...
Men jag har haft bättre saker för mig, HAHAHAHAAHAH.
 Så här kommer ett långt inlägg.
Idag är det onsdag och vi var på klassresa i borås badet.
det var kul, hade den rosa fina bikinin  (stavningen??)på mig.
btw hehehe så fick jag två röda fläckar på magen,
många i klassen fick det, eller aa mest tjejer.
SUCK
Men nu väntar jag tills klockan blir 18.00 för då skall jag och Ben åka till Halmstad, har nt varit där på typ två
veckor så nu är det dax.
Skall åka tåg dit.
Och mamma kommer att hämta oss på bussstationen i Halmstad.

Om ni undrar varför vi skall åka dit på en onsdag är det för att imorgon
(Torsdag) så skall min klass ha frilufsdag på kongevi och man skall typ
hoppa längd hopp, höjdhopp, kasta kula,60 meter och sen vet jag nt mer.
Och jag kan nt vara med så jag fick vara ledig då och på fredag också för att
vi skall ju åka till halmstad, men vi kommer hem vid lunch tid.
För att jag skall på alice kalas och på student fest.
SÅÅ nu vet ni lite .
NU skall jag titta på tv så hejdå
puss och kyss = kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0