bilder från midsommar.


här är en ute plats, dock fick jag bara med 1 utav tre stolar.
man kanske undrar sig vad finns i skålen.?
kommentera om ni vill veta

och såklart såå skall vi ääta i uterummet i det finna vädret.
mamma som har dukat såå finttt!

miggg<3
innan vi åkte till halmstad.

ohh yeah, ben står och visar sina muskler...

hahaha sa till mamma att hon skulle see as GLAD ut,
naw såå gullig du är mamma...

denna tårtan gjorde ben, fast jag hjälpte att sätta på jordgubbarna:D

och så måste ni ju see hur jaag seer ut så här har ni.
men bläää va jag HATAR lidl!!!!!
äcklig affär, nt jag som handlade. 
det var ju ben.
alla bilder
puss


Kommentarer
Postat av: Ahaang :D

vart har du köpt tunikan? den var jätte fin :)

2010-07-03 @ 10:54:18
URL: http://ahaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0