6:orna mot lärarna

Idag i skolan var det 6:orna mot lärarna i fotboll...
lärarna vann men 6:orna va typ bäst ändå.
men iaf så är det ju torsdag och det betyder 1 dag kvar tills skolavslutning...!
jaaaaaaaa
äntligen!!!
imorgon (fredag) så är det ju skolavslutning!!
och det betyder ju att jag skall börja i 6:an !!
HAHAHA as kul, käns konstigt att jag och alla andra i min klass kommer att bli
störst på hela skolan!!!!
aa förutom lärarna...

men iaf så har jag vart i backaplan med james och mamma.
köpte kläder till james /tråkigt.
btw han skall till  sommarstart, vill också dit! HAHAAHAH
Köpte maskara till mig, och jag hoppas att den e bra, den ser ju bra ut iaf...
håller på att göra svenska, det skall vara klart om 1 dag.

men bilder kommer snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0