nu berättar jag...

det är så att jag och min bror ben har vart i
gbg och shoppat, som jag redan kanske har sagt?
iaf och såå bestämde vi oss för att ta en längre
cykel tur än till bussen.
elr aa asså när vi hade vart i gbg såå tänkte vi aa
när vi kmr hem såå kan vi ju cykla till maxi och köpa godis,
fast ist för att åka till maxi på 20 min.
såå cyklade vi 2 mil!
ASSÅ 2 HELA MIL MED CYKEL!!!!!
OMG!!! shiiit va jag är grymmmmm!
nt för att skryta men alltså 2 mil!
ni tror ni fattar men i gentligen fattar
ni nt hur långt det är!
dettog typ 1 timma och 15 min att åka till maxi
i stället för 20 minuter!
as nööööjd är jag iaf!
det tkr jag att ni också skall vara över mig!
det var de spänande nyheterna
nästa inlägg blir bilder på vad jag köpte i gbg.
pöss


Kommentarer
Postat av: derya

ojjjjjjjj va lång heheheh<3

2010-07-17 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0