Halmstad

Det här gjorde jag&sofia i tylösand.

TISDAG: när vi kom dit såå satte vi på oss våra bikinisar och
tog en tur ner till stranden och badade.
sedan gick vi till kiosken och köpte hamburgare och dricka.'
sedan gick vi ner till starnden igen och hämtade våra grejer
som vi hade lämnat där medans vi åt. Sedan såå gick vi på afterbeath
och lyssnade på lite musik,som btw sssssööööööööög rövv!!!
men aa och sedan gick vi hem och tittade på tv och sedan typ gick vi
till en lekplats för typ tonåringar..
det var ingen vanlig lekplats om ni fattar rätt?!
men aa och sedan hem igen.och tittade på lite mera tv...
och sedan såå gick vi ner när klockan var 18.40 och tog ett sent kvälls- dopp.
sedan gick vi hem och åt pizza och sedan kollade vi åter igen på tv och sedan
såå gick vi och la oss i våra sköna sängar!

ONSDAG IDAG: AA först såå gick vi ju såklart upp på morgonen och åt frukost..
men jag var ju as skjuk, såå vi tog en promenad till en kiosk och köpte glass.
sedan gick vi hem igen och kollade på tv/packade.
och aa efter det såå åkte vi hem ddååå, för jag var ju såå sjuk.
men på vägen stanade vi av vid en resturang.
jag åt lax elr aa alla åt lax, för det var en lax resturang.
allt var ju nästan lax, förutom pankakor dåå....
sedan släppte vi av Sofia hemma hoss henne och sedan
såå åkte vi hem och jag satte mig vid tv:n.
skall sova god natt
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0