daniel

tja tja bitches!!
vvet att nästan ALLA kända stora, sthlms talande bloggare säger såå.
Men skit i fan tkr jag, vet ju ändå nt lixom va jag skall skriva.
iaf såå har jag vart på mcdonalds med daniel, riktigt, RIKTIGT mätt blev jag
kan jag ju lugnt säggga...
och nog med det såå åkte vi till videomix och köpte godis, dricka.
Videomox som jag säger, även om det heter
piss namnet hemma kväll?!
är det bara jag elr suger det namnet fett?!
asså det låter ju nt direkt bra, '' hemma kväll?''
vad låter bäst???????
alternativ 1:
- skulle vi köpa godis på videomix?
alternativ 2:
- skulle vi köpa godis på hemma kväll?
HELT KLART VIDEOMIX!!!!
utan tvekan såå äger namnet ::: VIDEOMIX!
det är min åsikt
nästa inlägg blirrrr...
bilder på shoppingen, alltså det jag köpte ihalmstad.
kyss på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0