00.00

klockan är typ 3 min i tolv på natten!
men det blev tyvärr ingen bio för pappsen var
as trött och orkade inte går, för han hade precis kommit
hem från Halmstad...
men jag skall gå med nora & vera snart!

Jag kollade på ensam hemma förut, asså den är bäst den filmen!!
helt klart BÄST!!
även om de är typ 10 år gammla såå är de helt klart bäst!
åt hallon paj m vanilj sås också.
såå det var gött e göttans ._.
HAHAHAHAHAHAH
men nu skall lilla jag sova för i mon blire det 9 hål med pappsen,
bilder kmr.
pössssss

såå hittade en bild på blacky som jag skulle visa er här om
dagen. råkade ha på blixt såå den blev nt såå bra, hon är söt endå.


gammal men gulli gull bild på mig & vera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0