Handlar

Mamma och pappa stack precis för att handla mat.
idag ska vi göra hembakade-pizzor
och jag tror att jag skall göra den gammla vanliga (hawii)
det är ju melodifestivalen idag också!!!!
orkade inte se klart på let``s dance igår va så trött fast när alla satt och tittade
sa Daniel och James:Nu är hockeyn på!!!
jag tänkte: NEJ inte nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
såklart tittade vi på hockey...
och vi kollade inte klart på let`s dance, så är det nån där ute som vill 
säga vem som vann är de jätte snälla.


TILLBAKA TILL MELODIFESTIVALEN:

ja då är det melodifestivalen i kväll 2 timmar kvar...
är det här sista deltävlingen???

tror att sibel är med i kväll hon är ju bra!
hoppas att det är en bra låt kanske vinnande också.

Är det bara jag som tyckte att hon Pauline eller hur hon stavas var bra??
Hon lätt typ som Duffy tycket jag.





 


Kommentarer
Postat av: Wilma

ja tkr PAULINE va bra hon lätt som DUFFY tkr ja

2010-02-27 @ 18:56:17
URL: http://hondarwilma.blogg.se/
Postat av: dominique

det var ju precis det jag skrev!!!!

hahaha :P

2010-03-08 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0