paus sen efterrätt

ni kan nog inte riktigt förstå hur mätt jag är just nu!
ooh vi skall ta en paus och sen äta efterrätt. och sist öppna presenter..
kul! :D
kollade på kalle ankas jul. missade min älsklings del. när dem små
typ tomtenissarna gör presenter i fabriken. och när de målar shackbrädan
i svarta och vita rutor. såå finns den färgen klar blandad. hahah vad bra jag förklarar
(not) men ni har nog sätt det så många ggr såå ni förstår vad jag pratar om endå.
:D


nice julgran i år! haha den ser jätte liten ut men det är för
att jag tar långsiktit kort.


tomten har varit snäll och lämnat paket :)

jag uppdaterar senare på kvällen med mer bilder :)
ha en fortsatt bra julafton med mat och julklappar ! <3
pussar<<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0