gul natt på er!

NU skall jag sova! och jag och james delar ju rum  i james rum
eftersom ben sover i mitt. och jag skall sova nu men james sitter
och tittar på film, och det är såå himla störande!!!
åååååh hoppas den är slut snart...
hoppas hoppas verkligen!
men ja jag försöker sova (igen) nu.

ps. tyckte det passade bra med ett inlägg nu när jag endå
inte kan sova för ja då får ni ett extra inlägg att läsa :)

pussar & kramar


ser ni vilka det är som jag har ritat?? om ni inte kollar
på texten dåå... :)
har fått massa söta kompimanger om denna från mina
kompisar. vad tkr ni om den??

pussar..


Kommentarer
Postat av: vilma

jätte fin bild! det är paow kissie och ät det amir, när han hade långt hår?

2010-12-19 @ 00:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0