sitter i hotellet just nu

hello!!!
just nu sitter jag i hotellet och ar inne pa deras dator.
hoppas att ni fattar mitt sprak?
men aa mina gastbloggare har nt bloggat saa jag vet ej vad de gor?
de har sakert glommt men men...
hoppas de kmr pa det snart saa ni far lasa lite roligare inlagg?!
hotellet ar as fin 5 stjarnor och det e bra!

har far ni en trakig bild, men battre an ingenting!!
hoppas mina gastbloggare kmr ihag att blogga nu
saa ni som laser har nat att lasa??
om ni fattar vad jag menar?
om ingen sitter pa datan, villket de alltid gor
saa kan jag blogga mer sedan kanske??
puzz, ar assa brun, bara saa ni vet hemma i javla
piss vader SVERIGE?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0