r.i.p mina solglasögon

ååh..
mina solglasögon är trasiga!
fan!
höhöhöhhöhöhöhöhööhöhhö
detta kmr bli ett långt inlägg såå
om ni vill läsa öppna ögonen och läs...

detta hände i kroatien.
vi satt i en båt, och åkte till olika ö:ar.
men såå va vi på väg hem till hotellet dåå.
men båten var såå himla liten och vågorna
var såå himla stora, såå man mådde illa av att bara
sitta och titta in i vägen typ:(
men aa iaf såå satt jag och min bror i en liten hytt
inuti båten och pratde...
såå vi slapp bli blöta-...
men aa ch såå hade jag mina solglasögon, och alla mina
saker i min svarta väska.
men såå var det en as as as stor våg som vi åkte på.
och såå flög jag typ upp i luften asså inte högt bara några
centimeter kanske, till och med millimeter..
och såå hade mina solglas ögon rammlat ut ur väskan
och upp på soffan  där jag satt, och såå när jag landa såå
satte jag mig på de.
tragisk händelse...
:((
heheheheheh

r.i.p till de..
piss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0