bio igen..

Idag var jag med wilma&sofia.
vi gick till maxi och skulle köpa prisent till min bror
som snart fyller år (onsdag).
iaf såå luktade vi på alla de:or i affären typ, sånna man spreyar.
för att ta den som luktade godast.
men iaf såå efter ett tag såå kom en i affären och började skälla
på oss as as mkt, ni fattar nt hur rädda jag och wilma blev..
men aa sen köpte vi de och gick till hemma kväll för att köpa dricka.
sedan gick vi till mimers för att lämna tillbaka min bok jag hade lånat.
och sedan hem till sofia för att göra ngn ting.

del 2: när klockan var ca 16.31 såå ringde ben och sa att vi skulle på
bio och att om jag nt sprang ner och ställde mig utanför sofias ytterdörr
såå kunde jag nt med. Jag visste lixom att vi skulle på bio men trodde dock
att vi skulle åka senare på kvällen typ....
men aa så jag sprang ner och vi åkte direkt till gbg (biopalatset)
och gick på bio.
elr aa James,Daniel och Ben gick på ngn film och jag och mammi gick
på '' letters to Juliett''
såååååååååååå JÄVLA SJUKT bra var den verkligen!!
ni som gillar: komedi,drama filmer såå borde ni verkligen see den!


borde verkligen se den om ni nt har det redan.


en till AS bra film som hon är med i. hon är längst till höger i bilden
om ni nt känner i gen henne... men om ni nt ser denna såå aa
dåå missar ni nog roligaste filmen som gjordes av
Lindsay Lohan.
ha det gött
kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0