så oonnnt!! ( onsdag )

hej hej alla läsare!!
har ju varit problem med min fot..
och så de förra inläggen var nt bra, elr de fönkade nt.
och så gjorde pappa nya igår
och först så var de bra och tajta i skon..
Men nu har jag ass ont med de på endå så de fönkade nt endå!!!
så nu får man vänta tills jag har växt klart och det kan ta ett år!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(:((:(:((:((:
asssssss ledseen har gråtit för jag kan nt spela tennis
på typ 1 år och det är så kul och nu kan jag nt!!!!
Här kommer lite bäättre nyheter i allafall..
nu har vi ju börjat sälja majblommor och jag och nora sålde för över 800 kronor
på bara några timmar och det gick ass bra!!!! :D
såå skall sälja lite imon också och andra dagar... i halmstad för vi skall ju dit i
helgen så vi får hoppas att grannarna nt har köpt och vill köpa:D:D:D:D
Ha det gött
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0